Veelgestelde vragen

Wat is de levertermijn?

De levertermijn valt tussen de 5-10 werkdagen, afhankelijk van de drukte.
De termijn wordt weergegeven in werkdagen (maandag tot en met vrijdag). Heb je een item dat je graag voor een bepaalde datum wil ontvangen? Neem dan eerst contact op om de mogelijkheden te bekijken. De vooropgestelde levertermijn is indicatief en geen reden om een order te annuleren bij een laattijdige levering.

 

Hoe neem ik het best contact op met mijn vragen?

Je kan ons een mail sturen of ons een bericht sturen via WhatsApp (0473/80.31.83). Uiteraard kan je ons ook contacteren via Instagram of Facebook. Ik tracht berichten te beantwoorden tijdens de weekdagen binnen de 48u. In het weekend en op feestdagen beantwoord ik geen berichten. Indien je een vraag hebt over een bestelling die reeds geplaatst is vergeet dan zeker niet je ordernummer te vermelden.

 

• Wat zijn de verzendmogelijkheden?

Wij verzenden standaard via bpost. Tijdens het afrekenen kan je kiezen tussen volgende opties:

Met Track & Trace. Je kan je pakje volgen en je bent verzekerd mocht je pakje verloren gaan.

Zonder Track & Trace (brievenbuspost). Dit is enkel mogelijk voor bestellingen die bestaan uit bv. 1 speenkoord en dus in een kleine bubbelenvelop kunnen. LET OP! Indien je voor deze optie kiest is tashanger.be niet verantwoordelijk voor verlies of beschadiging. De verzending gebeurt dus op eigen risico.

• Woon je in de buurt van Puurs-sint-amands? Dan kan je je bestelling ook afhalen. Je krijgt een mail wanneer de bestelling klaar is om op te halen. Daarna kan jij gemakkelijk laten weten wanneer je je bestelling wil ophalen via de link in de mail.

 

• Kan ik iets retour sturen?

Indien je een probleem opmerkt bij je bestelling en ik een fout maakte, dan bezorgen we jou een retourlabel. In elk ander geval zijn retourzendingen altijd op kosten van de klant. Gepersonaliseerde bestellingen kunnen niet geretourneerd worden. Denk dus goed na voor je bepaalde opties doorgeef. 
Let bij het plaatsen van de bestelling steeds goed op tijdens het invullen van je afleveradres. Adressen kunnen namelijk niet meer aangepast worden van zodra je de mail ‘Pakket wordt klaargemaakt’ of ‘Verzonden’ krijgt. In dat geval komt het pakket terug naar Tashanger.be en moet het opnieuw verzonden worden. Deze verzending dient opnieuw door de klant betaald te worden.

 

• Kan ik mijn order samen laten verzenden met mijn order van Belle Ella?

Ja, dat kan zeker! Als je op beide webshops een order wil plaatsen op dezelfde dag dan kan dit zonder dat je 2x verzendkosten hoeft te betalen. Ik lig je hieronder uit hoe dit werkt.

Werkwijze:

  1. Je plaatst eerst je bestelling op Belle Ella.
  2. Daarna plaats je je bestelling bij Tashanger.be.
  3. Tijdens het bestelproces kan je kiezen voor de optie 'samen verzenden'. Je kiest deze optie zodat de verzendkosten vervallen.
  4. Je schrijft bij opmerkingen het ordernummer van je Belle Ella bestelling. Dit is belangrijk! Vergeet dit zeker niet.

 

Heb je nog geen antwoord op je vraag? Stuur ons een mail.

 

 

 

© 2021 - 2022 Tashanger | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel